torsdag den 2. februar 2012

Hey læsere!!

Idag var jeg i skole til kl 13:20 og jeg løb nærmest ud af døren for at komme til Rødovre Centrum! Jeg skulle mødes med to dejlige pige og så skulle jeg købe fucking meget make up. Jeg købte for omkring 450,- i Matas. Jeg lover en video en dag over hvad jeg har og hvad det var jeg købte. Bag efter tog vi til Rødovre station hvor efterskole bussen ville sætte min kæreste og nogle venner af. Dejligt og se dem alle igen!!
Så tog vi hjem til kæresten med en af hans venner og spiste lidt pizza. Længere er jeg ikke noget i dag.

Jeg har lavet rigtig meget i dag men jeg kan bare ikke lige få sat det ind da det er alt for kedeligt, at høre på at jeg hele tiden skriver, "og så".

Ses dejlige læsere!! <3


Love You All <3 Peace out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar