torsdag den 2. februar 2012

Hey læsere!!

I dag sov jeg over mig (ret irriterende). Så jeg fik gjort mig klar meget hurtigt, det vil sige 15 minutter. Jeg nåede toget til tide selv om jeg sov 45 minutter over mig. (Det betyder også at jeg ikke nåede at bruge mit nye pensler, desværre men det når jeg i morgen. Jeg har haft den samme lærer hele dagen og det er lidt trættende. Men jeg lærer noget i hendes timer så det er ret dejligt.
Efter skole tog jeg ned i Matas og købte et støtte bind til min venstre hånd, til håndledet og tommelfingeren, fordi jeg har nogle underlige smerter. Jeg tager først til lægen hvis det bliver værre eller vare en uge mere.

Jeg har fået af vide i dag at det med at lave videoer ville være fedt, så det tror jeg jeg vil prøve.
Den første video bliver lagt på Youtube (måske) på mandag. Den kommer til at handle om en pensel taske fra Dr. Baumann, og hvor man kan få den billigt!! Jeg overvejer også lidt om jeg skal vise jer hvordan de er gode af bruge, og hvad de skal bruges til.

Imorgen skal jeg fremlægge Engelsk men har ikke rigtig lyst. Men det skal desværre gøres.
Efter skole skal jeg til Rødovre og mødes med dejlige Sarah og Pernille og senere skal jeg se kæresten efter næsten 3 uger. Glæder mig til alt det der skal ske efter skole!!

Ved ikke om jeg blogger i weekenden da jeg jo er hjemme hos kæresten, men hvis jeg får mulighed for det så vil jeg utrolig gerne gør det før jeg.

Nu når i er her inde kan i lige synes godt om min Facebook side:
http://www.facebook.com/pages/Jessie-Schraaffs-Blog/181640821944020
Og jeg ville blive glad hvis i delte den på jeres væg og spredte budskabet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar