tirsdag den 31. januar 2012

Hej dejlige læsere!

Jeg skriver ikke så meget i dag jeg er træt og lidt irriteret.

I dag skulle jeg ikke i skole så jeg havde fri. Så i stedet tog jeg hen til skolen, men for at få ordnet mit hår. Da jeg kom der ind besluttede jeg mig for at købe et pensel fra Dr. Baumann. Jeg tager billeder og fortælle om det i morgen så i kan se det. Når men tilbage til frisøren. Ham der ordnede det var mega god til det så det var jeg meget glad for. Og mens han ordnede mit hår fik jeg den lækreste hovedbunds massage!! Det var så lækkert. Mit hår er blevet klippet ret kort. Det er til lige under skuldrene, jeg har også taget et billede af det men jeg ligner lort, for jeg har ikke noget make-up på.

Da jeg kom hjem gik der omkring en time også kom en fra min klasse der hedder Mie hjem til mig fordi vi skulle lave lidt på vores engelsk opgave. Hun var her indtil kl. 22. Nu vil jeg bare genre i seng! Men det kan jeg ikke fordi jeg har fucking mange lektier for! Det er næsten til at tude over!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar