torsdag den 19. januar 2012

SNE???!

Hey dejlige mennesker!!
I dag skulle jeg først møde kl 17. Så jeg kunne sove dejligt længe. Grunden til at vi skulle møde så sent var at der var åbent hus på min skole, så vores undervisning blev rykket til senere. Jeg tog det stille og roligt, måske lidt for meget, for lige inden jeg skulle afsted var jeg overhoved ikke klar så der kom der stress på, men jeg nåede mit tog alligevel. Mens der var undervisning gik folk helt amok! Der var åbenbart begyndt at sne. Alle sad og kiggede ud. Jeg blev nærmest sur. Jeg kan ikke lide sne medmindre der er meget af det. Jeg tror kun jeg hader det fordi jeg er bange for at falde på røven og ligne en idiot foran en masse mennesker. Når men hvert fald så skulle vi være der for at folk kunne se hvad vi lavede i vores timer men de eneste der kiggede på var en fra klassen forældre, så det var lidt trist.
Når men vi fik fri der omkring kl 21 og så kig jeg ned til Nørrebro st. for at tage hjem sammen med søde Mie. Man skulle tro vi havde taget stoffer, for vi var helt oppe og køre, men det var meget sjovt.
Jeg kom først hjem omkring kl. 23:30 så jeg var mega træt. Så nu skal jeg bare slappe af og snakke med kæresten <3
See you people! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar