tirsdag den 31. januar 2012

Hey læsere!! <3

Jeg vil begynde at tage et billede af et eller andet hver dag (kan godt være det nogle gange bare bliver mig selv) og lægge det her inde håber i kan lide ideen.

Der er ikke nogle der kommer med forslag til hvad i gerne vil høre om så skriv lige en kommentar hvis i har noget i gerne vil høre om. Kan fortælle at jeg vil begynde at samle lidt mere make-up sammen og måske lave nogle få video'er for at se om det er noget jeg har lyst til. Hvis i synes det er en trist eller kedelig idé så skriv en lille kommentar neden for eller skriv til min facebook side:
http://www.facebook.com/pages/Jessie-Schraaffs-Blog/181640821944020
Det kan også godt være der kommer en video blog på youtube. Det er dog ikke sikkert endnu da jeg skal finde ud af om der er nok læsere og om det overhoved er nogle der har noget de gerne vil høre om, eller har ideer til hvad jeg kan skrive om.

Dagens billede:


Toget i morges <3

Love you all!! Peace out!! <3 :*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar