torsdag den 26. januar 2012

Mest om DISCONNECTED, og så hverdagen...

I dag skulle jeg møde kl 09:50 hvilket var super lækker også havde jeg allerede fri 13:20 men fordi vi skal lave projekt opgave til i morgen blev min gruppe for at lave det færdig og det var der en anden gruppe der også gjorde.
På vej hjem mødte jeg nogen fra min gamle klasse i Helsingør, i toget. Det var helt underligt, mest fordi det var inde i toget jeg så dem) men det gjorde mig også mega glad :D
Senere for jeg en besked af kæresten. Han kan ikke komme på Skype i aften fordi han net ikke virker før i morgen så jeg bliver nød til at undvære ham i aften, selv om det nok bliver ret svært ...

Sidder lige og ser MTV, hvor der er et program der hedder "DISCONNECTED". Det er lidt svært at forklare hvad det handler om men nu vil jeg prøve.

Der handler mest om nogle videoer der bliver lagt på en hjemmeside. Der er så mange forskellige personer.

Der er et kæreste par hvor pigen er lidt for optaget hvad hendes kæreste laver hele tiden og hun bomber ham med sms'er når han ikke svare. Og han bliver bare ved med en ignorere hende. Og han ender med at slå op med hende over sms.

Der er en dreng der virker utrolig glad hele tiden men har det så svært med at tænke. Han har to stemmer i sit hoved og de kan bare ikke finde ud af det. Som om de bliver ved med at råbe af hinanden. Han kan gå fra virkerlig glad til pludselig trist og nedtrykt. Han siger til folk at han vil tage sit eget liv, men folk tror ikke på ham. De tror alle sammen at han joker da han ligger sig til at sove. Men da politiet kommer ind af døren er han død. De slukker computer og på alles computere står der "DISCONNECTED"

En pige der møde en dreng på nettet. hun bliver vildt forelsket i ham, men de bor langt fra hinanden. Han har ikke noget webcam så hun kan ikke se ham men han kan se hende. Han får overtalt hende til at tage tøjet af for ham. Og så dum som hun er gør hun det. Ham der har lavet den profil er en idiot fra hendes skole, og han ligger den på nettet. Hun får helt ved da hun får det af vide af sin veninde. Hun tager hjem til sin veninde da ham den anden dør og da hun kommer ind på nettet igen har hun fået en masse beskeder fra drenge der siger at det nok skal gå og at hun bare skal vise dem at hun ikke er bange for dem.

Der er en dreng der i skolen bare en nørden, men hvad ingen ved er at han laver sin egen musik og lægger dem på nettet men han viser aldrig sit ansigt men kun sin guitar. En pige fra samme skole begyndte at synes godt om ham og hans sange. De snakkede også sammen men viste aldrig sig selv. Han var så forelsket i hende, men hun over så ham og vidste ikke hvem han var eller hvordan han var. Til sidst sender han en video med en kærligheds sang til hende. Og hun bliver forelsket i ham.

Grunden til at jeg har skrevet det er her er fordi jeg gerne vil fortælle folk to ting.
1. Pas på med at gøre noget over nettet. Det vil kunne følge dig hele livet.
2. Hvis der er nogle der tit snakker om at de synes de har et dårligt liv, så lad være med at sige at de bare vil have opmærksomhed eller at de joker. Gør alt hvad i kan for at hjælpe dem. For tro mig, det er ikke sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar