lørdag den 28. januar 2012

I dag har været en ret irriterende dag. Desværre. Emil fra min klasse blev nød til at stoppe i dag, så nu er der kun en dreng tilbage i klassen. Kommer til at savne Emil i klassen.
Lige inde vi fik fri, skete der noget der gjorde mig ked af det. Hvis der er noget fra klassen der læser det her så vil jeg bare lige skrive det til en anden gang. 

Jeg er meget nærtagende og det har jeg været hele mit liv, men jeg har også prøvet at lave om på det, det meste af mit liv (siden 3. klasse). Bare så i ved det.

Så har jeg også haft ondt i maven hele dagen. Og så på vej hjem skal jeg skifte på Hellerup, også tage toget til Helsingør. Men af en eller anden grund kørte toget ikke den vej jeg skulle. Så jeg måtte tage s-toget til Hillerød og så tage derfra og til Helsingør. Og efter min dag havde jeg bare ikke lyst til at side og glo så længe. Så mødte jeg lige en veninde i toget. 

Så jeg har siddet på computer hele tiden lige siden jeg kom hjem til nu hvor klokken er 01:30. Jeg har fundet et par fede ting. Piger hvis i gerne vil se noget fedt med make-up og hår så gå på Youtube og abonner på Macbarbie07 !! Det kan så meget anbefales at se det hun er for sej.
http://www.youtube.com/user/Macbarbie07?feature=g-all-u  - det er hendes kanal. Lige nu er der en video om Valentines dags make-up og hår. Så lækker og hun er så god til det. 

Så fandt jeg også lige ud af hvad jeg skal have som make-up bord. (så hun havde det også blev jeg forelsket i det. Det er fra Ikea den hedder Malm toilet bord og ser så lækkert ud i sort. Så har sat mig for at jeg skal have det så snart som muligt.  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10203610/  -  så skal der så bare lige være sort i stedet for hvidt. Det bliver så fedt.

Så har jeg også siddet og kigget på dobbelt seng (det skal jeg også snart have fordi jeg har en kæreste der skubber mig ud af sengen når vi sover hos mig. Og nu har jeg fundet en side jeg kan anbefale til andre. Der er senge der ikke er for dyre men er meget specielle men de er så flotte.
http://www.123lagersalg.dk/Sovevaerelse/Senge.html  -  hjemmesiden er lidt langtsom på min computer, jeg håber ikke at i har det samme problem.

Fandt også lige ud af at hvis jeg skal købe alt det make-up osv. jeg skal bruge fra Matas, så bliver det 418,75 kroner. Bare fordi jeg skal bruge lidt meget, som f.eks.:
Rimmel Powder, Maybelline eye-liner flydende, Maybelline Lash Stilleto, Garnie style spary, GOSH eye brow pensil og Max Factor False Lash Effect Fusion Mascara...
Det er måske også lidt meget men det er det jeg skal bruge så hvad skal jeg ellers gøre ;)

Og igen i aften kan jeg ikke snakke med kæresten fordi hans net stadig ikke virker, og det virker sikkert først på fredag så jeg skal undvære man endnu mere end jeg skulle i forvejen.. 

Når nu er klokken ved at være 2 så jeg tror jeg vil sove. Jeg har også lige taget neglelak på, og i morgen skal jeg så gøre mig herre lækker og tage nogle fede billeder, og så må vi se om de kan bruges til noget. Jeg har kun tænkt mig at bruge tip fra Macbarbie07 i forhold til make-up og hår. Så krydser fingre for at hun kan lære mig noget. 

Love you! Peace out! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar