tirsdag den 3. januar 2012

Siden sidst

Jeg har ikke skrevet i noget tid fordi jeg har haft så meget at lave eller ikke har været i nærheden af en computer. Men lige nu keder jeg mig ret meget og tænkte at jeg ville skrive hvad jeg har brugt min tid på, siden jeg skrev sidst.
Silas holde jul hos mig den 24 december. Super dejligt at have ham med forresten. Da vi gik rundt om juletræet blev min hund forvirret. Han kunne ikke forstå at vi gik rundt så han gik bare med og gik ind foran os alle sammen hele tiden, og vi var alle flade af grin over det. 
Vi var hjemme hos mig og slappe af til den 26. Der tog vi hjem til ham igen og var der til om morgenen den 29. Jeg var lige på arbejde den 27. Der tog jeg bare fra Silas til arbejde til Silas igen. Men om aftenen den 28. fik jeg det dårligt (hovedpine og lidt kvalme). Det viste sig så at det var min nye skinde der trykker på den tand jeg har fået lavet rodbehandling i og det gav mig hovedpine (den var så slem!). Så nu kan jeg ikke gå med min bøgle mere før end at jeg har været til tandlægen. 
Den 29. fik jeg så også hentet min iPhone igen efter at den havde været til reparation i 15 dage, og men jeg var ved det mødte jeg min barndomsveninde og hendes familie. (Forresten dejligt at se dem igen).
Den 30. var der stress på. Jeg skulle holde en lille nytårsfest (10 personer inklusiv mig). Så den 30. skulle det hele købes. Sodavand, chips, morgensmad og alt det der. Det hjalp min mor mig heldigvis med så det var dejligt. 
Den 31. skulle jeg møde kl. 09... TIDLIGT!!!! Jeg skulle være der til kl 15-15:30 stykker men gik først kl. 16 fordi vi fik sodavand og kransekage, og så fik jeg også lige min julegave som jeg ikke havet fået.


Tidligere i bloggen skrev jeg at min kæreste holde en fest og at det gik galt. Hans straf var at han ikke måtte holde nytår hos mig.. :'(
Jeg var rigtig ked af det over det min lige da jeg kom hjem ringede han til mig og spurgte om jeg var hjemme. Jeg troede det var fordi ,en af hans venner, der skulle komme som jeg ikke har nummeret til, ville komme for tidligt men så siger han til mig at han sidder i bussen. Jeg spørger hvor han skal hen siden at han sidder i bussen. Og han siger at han hjemme hos mig om 15 minutter. (Prøv at forstille jer en pige der har været på arbejde helle dagen der næsten skrig og hopper og danser når hun lægger på, sådan så jeg ud).
Det startede med at Silas, mig, og 4 andre venner, spiste ratelet  (jeg aner ikke hvordan man staver til det) sammen. Senere kommer der fire andre (to kæreste par, og der var (inklusiv Silas og mig) 2 andre kæreste par i forvejen. Så der var 4 kærestepar, og en dreng og en pige (Kristine, fra en af mine tidligere opslag) som ikke var kæreste, så jeg tror de følte sig lidt udenfor.
Men det var hyggeligt nok. DET VAR OVER FEDT! 
Der var kun en ting der gik galt og det var at der var nogen udenfor, for at fyre krudt af. Men en af raketterne valgte at skifte retning i luften og det lavede hul gennem en rude. Men det var også det eneste, ellers var det FUCKING FEDT! Alle tog hjem om nytårs dag undtagen Silas han bliv til kl. 12:30 den 2. januar.


Og jeg savner allerede dem alle sammen!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar