lørdag den 24. december 2011

Jul med kærestens familie :D

I dag holdte jeg jul sammen med kærestens familie :D
I forhold til min familie er de super livlige og har mega meget energi men det var bare noget man lige skulle falde ind i og så var man sgu med på det hele. Hans mor lavede en fantastiks julemad med and OG flæskesteg (meget godt for mig for jeg spiser ikke and) hvide (gule) og brun kartofler og alt hvad der nu høre til.
Efter det fik vi ris á la mande, hvor jeg fik en special potion fordi jeg ikke kan tåle mandler. Og jeg fik også men helt egen mandelgave fordi jeg fik min egen skål. Det var en hudfarvet neglelak fra H&M, og den blev jeg meget glad for, for sådan en mangler jeg nemlig.
Bag efter dansede vi om juletræet, Vi skulle hele tiden skifte retning og løbe og det fik vi sgu meget sjov ud af.
Så var det "endelig" tid til gave (de to små var helt oppe og køre over det).
Jeg fik et ur fra Fris & Co. af min kæreste.
En jakke fra Gangster Unit af hans mor og to søskende
En halskæde med matchende øreringe (hjemmelavede) af hans lille søster
Øjenskygge fra (Magasin) Ruby Hammer af hans mormor og bedstefar
Et VIRKELIG fedt halstørklæde i sort og sart lyserød fra Sparkz af hans moster 3.
Alle sammen super fedt gaver.
Da jeg kom hjem til min kæreste fik jeg et par øreringe af Sterling Sølv med en stor hvis firkantet sten i (mega nuttede) af ham, som en, tror jeg da, lille "på-forhånd"-gave :D

Fed aften elsker den her familie!
God jul alle sammen!!!!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar