tirsdag den 13. december 2011

Hold jer væk fra Telenor, det er noget lort!

I dag mødtes jeg med min mor kl 11:45 i vores bank. Jeg skulle bestille et nyt kort med chip fordi jeg har lidt problemer med mit gamle kort. Jeg skal på ferie med min bror til sommer, bare ham og mig, det skal jeg spare sammen til så jeg har også lavet en konto, hvor jeg kan sætte alle mine ferie penge på. Og så skulle jeg også have en netbank/NemID, så jeg selv kan flytte mine penge og se hvor mange jeg har.

Bag efter tog vi ned til Telenor, fordi de ikke kan finde ud af hvorfor jeg ikke kan sende eller modtage, SMS'er og opkald. De sagde i dag at det var fordi, at da jeg fik telefonen tog de bare mit SIM kort og klippede det til, og det kunne være de havde klippet skævt. Så jeg fik en nyt. Min iPhone virker bare stadig ikke så nu skal selve telefonen til reparation. F****** NEDEREN!!

Vi tog bussen til Helsingør Kommunes Borgerservice så jeg kunne få mig et frikort. Så nu er der styr på det i år og næsten år.

Jeg tog hjem og sad tog timer før jeg tog på arbejde kl 16. Jeg tog der fra kl 20:30, gik direkte hjem. Jeg var så træt da jeg kom hjem, så da min mors kæreste kom hjem bestilte vi pizza. Nu er jeg mega mæt og træt

I morgen kl 10 skal jeg have mine togskinder af. Glæder mig så meget. Bag efter skal jeg ned til byen med min mobil så den kan komme til reparation.

2 kommentarer:

  1. Jeg har telenor. Det virker helt fint.

    SvarSlet
  2. Min iPhone har været i stykker med det samme problem, 6 gange på 3 måneder :( jeg er ved at være lidt sur over at de ikke kan finde ud af hvad der sker :8

    SvarSlet