søndag den 18. december 2011

11 TIMER?! + Undskyldning til ...

I dag stod jeg op kl. 09. Hvilket er meget tidligt for mig, da jeg ikke går i skole og sover længe hver dag. Og jeg står slet ikke så tidligt op på en lørdag. Det har jeg hver fald ikke gjort siden jeg gik på efterskole sidste skoleår. Men jeg skulle hvert fald arbejde fra kl. 10 til 21. DET ER 11 TIMER! Det er altså lang tid. Da jeg tænkte over det om morgene var jeg sikker på at jeg ville være kvæstet og dø når jeg var færdig. Men som dagen gik fik jeg mere og mere energi. Da jeg kom hjem var jeg også mega happy.
(Når ja! I løbet af dagen fandt jeg lidt ud af at oliven ikke kan lide mig. Jeg har i alt smadret 4 ting mens jeg har arbejdet i Kvickly og 3 af dem har været oliven. Så her kommer en lille undskyld.)

Kære Oliven.
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, men lige meget hvad det er så må i sgu undskyld. 
Jeg har ikke gjort noget med vilje for at sorg jer på nogen måde.
1000 Miliader gange undskyld! Jeg vil ikke smadre flere af jer. 
Sorry.
Knus søde Jessie  

Min mor sad og så "Frøken Nitouche" da jeg kom ind ad døren. Jeg smed overtøjet inde på værelset og løb ind i stuen var filmen var noget til denne sang:
(Det skal lige siges at jeg kan alle sangene fra filmen ude af) Jeg kom syngende og dansende ind i stuen som en lallenede idiot. Men hvad fanden, jeg havde det meget sjovt. Da filmen sluttede og jeg havde snakket med på alle replikkerne, lavede jeg parisertoast, og til dessert spiste jeg en kage min mor havde haft med hjem fra arbejde. Det var marcipan bund, med en slags kagecreme men jordbær og kiwi skiver på. Den smagte smukt. Men kom desværre til at spise den inden jeg fik taget et billede. Sorry.... mmmhh


Jeg vil prøve noget nyt hvor jeg sætter nogle sange ind til hver indlæg.
En sang jeg synes er god som jeg har set i tv, eller på facebook, eller lignende. Håber i kan lide dagens sang.

Det er: Jessie J - Domino (P.S. Hun har et alt for nice navn :P)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar