tirsdag den 20. december 2011

Nye skole

I dag var jeg oppe til samtale på min nye skole på Nørrebro. Vi fik de mest basale ting af vide der inde. Jeg var der inde sammen med 4 andre piger. Og bag efter kom vi der ind enkelt vis, hvis der var noget andet vi skulle sig som vi ikke ville sige når alle de andre var der. Men det havde jeg ikke så det gik hurtigt nok. På vej hjem fik jeg det mega dårligt. Så jeg købte en chokolademælk, men det hjalp ikke så meget. Så jeg tog toget hele vejen til Helsingør, og så tage ned til min mor som havde Pernordillerne. Så da jeg havde fået den gik vi til Fætter BR og købte de sidste julegaver som vi ikke nåede i går. Bag efter tog vi i Føtex og købte min aftensmad og lidt slik til jul. Jeg tog hjem bag efter og min mor tog på arbejde igen.
Da jeg kom hjem var jeg helt død, og faldt i søvn. Jeg sov cirka en time. Da jeg vågnede lavede jeg aftensmad.
Nu sidder jeg bare og stener tv :D


Dagens søde video:
Sarah West - Tag Min Hånd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar