mandag den 19. december 2011

Julegaveræs!

I dag tog mig og min mor til Rødovre Centrum. Min storebror og min onkel arbejder der ind, så hver gang vi havet købt lidt lagde vi det ind til dem. Vi var der 4-5 timer, og jeg fik ordnet de fleste af mine gaver, så nu mangler jeg kun 2 gaver. Jeg har også fået ordnet gaverne til kæresten. 
I dag gjorde jeg noget da jeg snakkede med ham over Skype. Det kommer omkring 40 sekunder inde i den her video. 
The Annoying Orange 

Hver gang jeg gør det griner han helt vildt og siger "Gør det igen, gør det igen, gør det igen", og han ser så sød ud når han siger det. Jeg gør det ikke særlig tit, så det er meget STORT når jeg gør det og jeg får selv et kæmpe grineflip af det :D

I morgen skal jeg til samtale på min nye skole.

Dagens Film klip video (totalt enig med ham forresten) :
SORTE KUGLER - Klip 2: Alex Klein retter på Judith 

Dagens sang (kæresten sendte den til mig) :
David Guetta - Turn Me On (feat. Nicki Minaj) (Lyric Video) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar