torsdag den 8. december 2011

Min Piger! Kim og Kristine

Kim og Kristine!



Kim og Kristine, mine dejlige piger.
Jeg har været meget igen og hver gang har i været der til at hjælpe mig. Jeg ville ikke bytte jer for alt i verden <3





I piger passer altid på mig, lige meget hvad der er galt.
Og i skal vide, at lige meget hvad der sker i jeres liv, vil jeg stå lige bag jer, og gribe jer, så i ikke falder.
Jeg elsker jer virkelig meget.


Kristine, da jeg var ked af det i sommers, ringede jeg til dig. Det første du sagde var "hvis du har brug for det så tager du bare her hjem", jeg spurgte "hvad med dine forældre?" og du sagde bare at det skulle du nok finde ud af. Hvis ikke du havde været der for mig den dag. Ville jeg bare havet lukket mig inde i mig selv, og jeg ville nok ikke havet prøvet på at løse mit problem.


Kim, da jeg var ked af det, havde du lavet en aftale med Camilia om at hun skulle skrive til dig hvis jeg var ked af det. Så selv om at klokken var 23 og vi skulle være på vores værelser, løb du ud på gangen, hvor lærer Mette stod og du fik overtalt hende til at du måtte komme ind til mig. Du trøstede mig og du gik ikke før du havde set mig grine og smile



Piger jeg er jer evigt taknemmelige for at i er der når jeg har brug for det <3 
I er de BEDSTE!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar