fredag den 9. december 2011

JustBeats Solo

Først dag i Kvickly. Jeg er så ødelagt. Jeg har ondt over det hele, min fødder, min ryg, mine skuldre og mit hoved. Jeg er så træt nu, jeg orker dårligt nok at skrive lige nu.
Så skal jeg hjem til kæresten i morgen og fejre vores vens 18 års, glæder mig til at feste.
Der var også meningen at jeg skulle holde nytårs fest men det har jeg rykket hjem til min kæreste, af personlige årsager. Men er ret ked af det over det :( For jeg ville gerne prøve at holde en fest, selv.

Jeg sad og så video'en Somebody to Love - Justin Bieber (ja jeg er BELIBER). Og så at han havde lilla'e Beats på. Jeg gik ind på http://beatsbydre.com, og fandt ud af at de hedder JustBeats solo. Der er bare et problem, man kan ikke få dem på den danske hjemmeside :( Vi i ikke godt lige skrive til mig hvis i ser at man kan købe dem i DK? Så er i super dejlige, men det er i alligevel, fordi i læser min blog. Elsker jer. Ses nok søndag :D Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar