tirsdag den 6. december 2011

Dejlig weekend

Jeg har været sammen med kæresten i weekenden. Jeg tog hjem til han fredag og kom hjem i dag (mandag). Det var rigtig hyggeligt. Vi tog hjem til PT. Han havde fødselsdag så det skulle fejres :D Inden vi tog afsted så vi lidt tv.
Det er Silas og hans hund, Diva. Hun valgte lige at overfalde mig og Silas. Der lå jeg, med benene over Silas' ben. Det tror jeg ikke at Diva kunne lide så hun hoppede lige op og skubbede mig væk også bad Silas mig tage et billede af det. Vi købte billetter med mobilen. Jeg vidste bare ikke lige at jeg havde et loft på min mobil på 50,- så min mobil er blevet lukket. Jeg kan ikke modtage sms'er eller sende dem og jeg kan ikke ringe :( På vej hjem fra Herlev st. var jeg lidt ked af det over nogle ting, så Silas snakkede med mig om det for at jeg bedre kunne forstå. Vi fik os en ret lang men god samtale, og Silas åbnede sig virkelig op for mig. Jeg ville lidt ønske jeg kunne gøre det samme. Men hvert fald har det styrket vores forhold rigtig meget, og det føles så godt! Jeg er så glad for at vi fik den snak. Og det er faktisk min venindes skyld. Hvis det ikke var for hende ville jeg ikke være ked af det, og så ville jeg ikke havet haft den samtale med Silas. Så tak Sarah.
Søndag skulle jeg faktisk havet taget hjem. Men mig og Silas gik i bad og da vi kom ud var kl 18 (jeg ved ikke hvad tid vi gik der ud) så jeg orkede ikke at tage hjem. Og eftersom at Silas skulle til tandlægen mandag kl 12 så skulle han ikke tilbage til efterskolen søndag. Så jeg fik lov til at over til at overnatte en nat mere. Om aftenen så vi Resident Evil: Afterlife. Fed film! Kan anbefales, hvis i ikke har set den. Mandag tog Silas til tandlægen og hans to små søskende var i skole. Hans søster kom så tidligere hjem fordi hun var ked af det. Også kom Silas hjem fra tandlægen. Han skulle bare havet lavet en aftryk af sine tænder i overmunden. 
Silas lavede lige lidt sjov med nogle hjerte dimser :D
Efter det gik mig, Zilke (Silas' lille søster) og Rasia (Therasia, Silas' mor) igen med at lave cookies. De skulle bare skæres ud og i ovnen, dejen var lavet. Og så tog Silas afsted lidt i 15. Jeg blev lidt for jeg købte en Orange bytur (den kan først købes efter kl 16) fordi den er billigere. Så jeg tog afsted derfra lidt over 16. Jeg sov ret meget i toget for jeg er rigtig træt. Min iPhone virker stadig ikke. 
Og nu vil jeg gå i seng. Godnat læsere <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar