torsdag den 15. december 2011

Ingen Togskinder Mere!

I dag skulle jeg tidligt op fordi jeg skulle til tandlægen og have fjernet mine togskinder kl 10. Min mor tog med mig. Det tog cirka en time og et kvarter. De tog dem af, sleb de dem til og tog en masse nye billeder. Bag efter skulle jeg have det der klamme snask i munden for at få taget et tryk til min nye skinde. Men jeg har altid være bange når de skal tage tryk for når de skubber den op i min gane er der noget af det der ryger halvt ud af den der holder og rammer min drøbel, så jeg var ved at kaste op ud over mig selv og jeg skreg så alle kunne høre mig. "Pinligt!", da jeg tænkte over det bag efter. Så tog vi hjem også tog vi ned til Telenor og afleverede min mobil så de kunne lave den. Jeg fik ikke nogen låne telefon for de havde ikke lige nogen. Så tog jeg med min mor på arbejde, og hjalp hende der.
Bag efter tog vi på Vivaldi (min yndlings café EVER) og spiste aftensmad. Noget tid efter vi var kommet hjem (på cykel, mega hårdt forresten) kom min mors kæreste ind ad døren og han havde en gammel grim Nokia jeg kunne låne. Den er mega hård at skrive på når man er vant til touch.
Nu er jeg træt så jeg vil gå i seng så jeg kan komme på arbejde i morgen <3 Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar