torsdag den 8. december 2011

Bare endnu en dag

Jeg har ikke rigtig lavet noget i dag. Jeg skulle havet ringet til lægen i morges, men jeg sov fra mit ur. Så vågnede jeg af min mor der gik rundt kl. 11:30. Kl. 12 faldt jeg i søvn igen (da min gik på arbejde). Da min mor kom hjem kl. 15 vågnede jeg, hun havde McDonald's mad med hjem, så det blev min morgenmad. Så har jeg gået med min hunde.

Nu sidder jeg og ser "Bytte Bytte Købmand" med Thomas og Anders. Jeg ser det på kanal 5, så det er kun del. 2, med Anden de viser. Jeg synes den er meget sjov. Hvad synes i?
Det sjoveste jeg synes han siger er det med smilyerne :D Hvad synes i?

2 kommentarer:

  1. hej jessie! jeg har lige opdaget din blog!! jeg syntes den er helt vild spænene og jeg kunne godt selv tænke mig at begynde at blogge <3 elsker at følge med i din spænene hverdag <3 vil du ikke lave et blogindlæg hvor du skriver gode råd til hvis man gerne vil starte en blog om mit liv?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jov det kan jeg godt. Dejligt endelig at få noget fedt feedback på mine indlæg!

      Men må jeg spørge hvem du er?? Altså siden du ved at jeg har gået i klasse med Josephine?

      Slet