onsdag den 7. december 2011

Kedelig dag ...

Lige da jeg blev færdig med mit opslag i går, kom min mor ind og sagde at jeg skulle hjælpe hende på arbejdet i dag. Så jeg stod op 10:45 også tog mig og min mor en taxi til hendes arbejde. Jeg gik rundet kontant fra kl 12 til kl 17, i lidt høje sko. Så mine fødder er døde! Så fik jeg også lavet min iPhone i dag. Telenor sagde godt nok at det kun ville tage 5 minutter for den at virke igen med det tog 3 timer.Jeg tog ned og og købte lidt jule gaver til kæresten og hans søskende. Så snakkede jeg med Silas fra kl 22:30 til kl cirka 23:30. (Som jeg plejer)
Så fandt jeg den har video på Youtube (glæder mig ret meget til nytår og kiggede lidt på nettet)

Tror det må være lidt dyrt men det er sgu ret flot.

Men nu vil jeg gå i bad. Tror jeg er blevet syg, jeg er snottet (meget) og jeg nyser. Så jeg vil tage et bad for at løsne det der sidder i min næse også vil jeg gå i seng. Godnat læsere :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar