søndag den 11. december 2011

Weekenden

Jeg tog hjem til kæresten i weekenden. En af vores venner holdt sin 18 års, hjemme hos Silas. Det vil jeg ikke skrive så meget om, andet end at det var hyggeligt så længe det varede. Tak B.E. menneskernes dejlige selskab. Men under festen kommer Silas ind af terrasse døren, men noget meget stort lyserødt hjerte. Jeg sad sammen med nogle andre piger og snakkede da Silas kom hen til mig. Han gav mig et kæmpe hjerte og sagde at han elskede mig. Alle pigerne der så det begyndte og råbe NÅÅÅÅRRRRHHH! Så var der et par stykker der tog nogle billeder.




Jeg synes selv at jeg er den heldigste pige i verden <3
At have den dreng jeg elsker og vide at det er 190% gensidig kærlighed <3

Jeg har ikke rigtig så meget mere relevant at sige om min weekend. Skriver igen i morgen eller måske lidt senere. Det kommer an på hvornår jeg er færdig med mine spørgsmål. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar