mandag den 12. december 2011

Intro i Kvickly

Jeg har ikke rigtig så meget at skrive så jeg kunne egentlig bare lade være, men jeg keder mig lidt mens jeg venter på at kæresten kommer på Skype.
I dag stod jeg op kl. 13. Kl. 16 var jeg i Kvickly hvor jeg skulle til intro med to drenge. Min chef snakkede i en time, jeg var ret træt, og jeg tror måske han blev lidt irriteret over at jeg sad og gabte et par gange. Bag efter fik jeg nøgle til mit skab og chip til at komme ind og ud. Lige efter skulle jeg arbejde. I mellem tiden gik min mobil i stykker (for 6 gang på tre måneder). Den gør det der hvor jeg ikke kan ringe og sende sms'er igen. Jeg var der til til kl. 20:45. Jeg var hjemme 10 minutter efter. Nu sidder jeg og venter på at min mor kommer hjem med noget mad og at Silas kommer på Skype.
Imorgen skal jeg ned til Telenor og bede dem om at lave det så det virker for det er f****** irriterende at jeg ikke engang kan ringe til min mor! Også skal jeg på arbejde. Ses i morgen læsere :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar