fredag den 2. december 2011

Undskyld, til de faste læsere

Jeg havde lidt problemer med min blog, så jeg valgte at starte helt forfra. Jeg gik ind og fik slettet det hele og nu fortryder jeg det lidt, men det er desværre forsent :(
Jeg håber i kan huske det sidste der stod for jeg fortsætter bare fra hvor jeg stoppede.

I går ringede, den skolevejleder der holder øje med mig, til mig. Jeg har jo ikke noget skole lige nu og jeg har ikke noget at lave overhoved. Jeg er begyndt at hjælpe min mor på hendes arbejde, hun er tjener, så jeg skal dække borde og så. Men selv om jeg bare dækker borde er det altså stadig ret hård og trættende at gå rundt så længe og gå frem og tilbage med tallerkender og bestik. Men hvert fald ringede han til mig fordi jeg var til jobsamtale i Kvickly Ekstra i Prøvestencentret d. 23/11. Han lovede han ville ringe til mig dagen efter men han ringede ikke og det har han stadig ikke gjort. Så da han ringede spurgte han om jeg havde fået jobbet eller ej, for jeg må IKKE lave ingenting, jeg SKAL have noget at lave. Så jeg måtte ned til Kvickly i dag og sige til dem at jeg ikke har fået en opringning af ham jeg var til samtale hos. Håber han ringer til mig i morgen!

Til Silas (hvis du læser det) Undskyld, det skal ikke ske igen <3 Elsker dig <3
P.S. Der er netop 12 dage til at jeg skal have min togskinder af :D JUHUUU! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar