fredag den 16. december 2011

Bare Fis og Ballade

Jeg keder mig lidt så jeg sætter bare nogle billeder ind og skriver nogle nice'e kommentarer til dem.


Kan i godt lide tattoos? Det kan jeg hvert fald. 
Og når jeg flytter hjemme fra, vil jeg gerne have den her og et eller andet på mit hånled. 


Det her er sjov! Jeg fandt den på en facebook gruppe for lang tid siden.
Hvor mange har ikke prøvet det før.
Man sidder og læser og man bliver ved med at sætte sig i en ny stilling,
men der er bare ingenting der fungere :P


Den her er også fra facebook.
Den viser hvordan jeg har det når jeg endelig er sammen med de venner/veninder,
som virkelig betyder noget for mig <3


Det her er noget min kæreste viste mig i går. Det er et blondine tastatur. 
I skal læse hvad der står på de forskellige taster. 
Alle de der f1-f12 hedder bare U S S L E S S K E Y S.
Det er ret nice :P


Jeg glæder mig ret meget til jul og nytår, mest af alt fordi jeg skal holde jul 2 gange med kæresten<3
Men også fordi jeg skal holde min første fest til nytår.
Glæder mig så meget. Håber bare ikke at der går noget galt.


Ja, det er et lidt underligt billede. Men det er Titanic's propeller.
"Hvorfor er det med her?"
Jov, nu skal i se. 
Jeg har været en slags besat af Titanic lige siden jeg så filmen første gang på TV2 i starten af 2009.
Jeg har research'ed rigtig meget omkring Titanic og jeg ved nogle ret underlig til.
Bl.a. at der var 26.500 tallerkender af forskellige typer. 
Og at der var 34.000 kg kød med ombord.


Den her betyder meget for mig! 
Etteren var skyld i at jeg snakkede med Silas først gang. 
Han havde den og jeg ville gerne se den. Så det fik jeg lov til. 
Så den betyder ret meget for mig <3
Elsker dig skat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar