tirsdag den 10. januar 2012

Sorry :(

Jeg er blevet dårligere til at skrive til jer, og jeg tror det er fordi jeg tænker så meget på den nye skole.

Men siden sidst har jeg ikke lavet helst så meget. Men jeg er startet på min nye skole. På CPH WEST på Nørrebro. Linjen hedder HG Beauty & Body. Efter det er du uddannet salgsassistent, og kan meget hurtigt få job i Matas, Body Shop, Magasin, Sportmaster o.lign. (tror vidst at det er sådan man laver den forkortelse)
Jeg går i en klasse med 27 elever. 25 piger og 2 drenge:D Så der er rigtig meget tøssesnak i klassen. Af hvad jeg ved kan alle lide hinanden, og vi snakker så godt sammen alle sammen.
Første dag fik vi en masse informationer af lærerne og så lærte vi hinanden at kende, ved hjælp af "speed dating". Det var sådan lidt underligt men så fandt man også ud af nogle forskellige ting om hinanden så det var meget sjovt.
Anden dag (torsdag) "legede" vi (det lyder meget forkert) men det var mega sjovt og så kom man også hinanden mere nær, vi skulle f.eks. stille os på et tæppe og vende det om. Vi skulle også lave en leg hvor man har en snor fra håndled til håndled. og hvor den anden så skulle gøre det sammen men bag tage sin snor bag den anden snor så det kunne lave et X og så de sad sammen også skulle man så komme fri af hinanden.
Tredie dagen (fredag) skulle vi på orienterings tur inde i KBH. Vi blev delt op i grupper af 4 også fik vi en masse spørgsmål, og så skulle vi skrive en sang.
(Weekenden lavede jeg ingenting ud over at arbejde om lørdagen)
I dag (mandag) skulle vi forberede os på vores fremtid. Vi skulle udfylde halvdelen af "karriere hjulet". Det lavede vi hele dagen så man blev lidt træt i kroppen af det man så snakkede man også bare sammen når man følte sig ør i hovedet og sådan.

Ellers har jeg ikke rigtig lavet så meget andet

P.S. Har fundet ud af at jeg er mere afhængig af min kæreste end jeg nogen sinde har været før. Ikke afhængig som i at han skal gøre ting for mig men mere som at jeg har mere brug for at være sammen med ham end nogen sinde før. Det begynder at blive hårdere og hårdere at sige godnat for hver gang vi snakker sammen på skype. Mit største ønske lige nu er at dagen gør hurtigere så det bliver sommer så han kommer hjem fra efterskolen, og så jeg kan være mere sammen med ham for jeg savner ham så meget i mine hverdage... Savner min dreng hos mig!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar