søndag den 29. januar 2012

Hey læsere!
Sorry jeg ikke skrev i går men tog hjem til min gamle på storebror Nicklas for at holde hyggedruk. Så jeg tog toget omkring kl. 23 for at tage hjem til ham. Det var kun ham og mig og vi sad og hørte musik drak lidt indtil kl. 05:30 hvor vi så gik i seng. Det var vildt hyggeligt, og sjovt at se ham igen efter så langt tid (vi snakker et par år). Jeg tog hjem omkring kl 12. Da jeg kom hjem lagde jeg mig bare til at sove da jeg stod og var kl 16:15 og min mor skulle gå med hunden og handle. Jeg bad hende om at købe noget slik med for jeg havde det så dårligt. Har åbenbart lidt tømmermænd, ups. Da hun kom hjem spiste jeg en lille pose kims nathos som "morgenmad". Efter det så jeg X-Men og spise aftensmad. Jeg fik ristet toast med æg og hakkedetomater der var blevet vendt på panden med løg. Det smagte så godt! Nu er jeg bare træt og har hovedpine så tror jeg vil gå i seng og håbe på at det holder op igen.

Love you all! Peace you! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar