søndag den 22. januar 2012

Med Pernille _:D

Når i dag skulle jeg på arbejde for en anden i fire timer fra kl. 10-14.
Til at startede med havde jeg i tankerne at jeg nok ville blive fyret. Så jeg var vildt doven og slatten på jobbet. Da klokken så blev 14 og jeg havde fri så fik jeg af vide at jeg skulle gå ned på kontoret, og så vidste jeg jo ligesom godt, hvad det var der skulle ske. Jeg blev fyret men fik valget at jeg bare kunne sig op, så det så lidt bedre ud på mit cv. Jeg blev selvfølgelig ked af det, men senere fik jeg det bedre. Da jeg kom hjem satte jeg mig bare på gulvet til min hund og efter to minutter fandt min hund ud af at der var et eller andet galt og lagde sig op på mit skød, så jeg begyndte at slappe mere af.
Omkring kl 17 gik jeg igang med at lave risengrød, som brændt på. Da jeg havde spist det skrev Pernille til mig, og vi blev enige om at jeg skulle hjem til hende, og så skulle vi bare have det sjovt. Så nu sidder vi og drikker sodavand og læser sjove ting op fra face.
Elsker dig putte <3 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar