mandag den 23. januar 2012

Skuffet!

Hej i dag tog jeg bare i skole som en hver anden dag men faldt på røven i en rundkørsel på grund af is. Da jeg kom i skole stod alle ude på gangen fordi døren var låst. Da den først 1½ time var gået skulle en fra klasse til samtale og så blev hun smidt ud. Efter skole var jeg inde ved skolepraktik og få ordnet mit hår. Jeg skulle havet affarvet det og klippet det og så senere har permanente krøller. Men hun havde ikke tid til at klippe det. Men mens hun gjorde det andet sagde hun at hun blev nødt il at tonet mit hår. Og så snakkede vi er krøllerne og da hun er færdig får jeg af vide at de ikke vil lave permanente krøller på mig fordi jeg har fået affarvet det. Det er jeg ret sur over for det var det jeg helst ville! Nu sidder jeg og er vildt skuffet over mit hår, for nu er det mærkere end det var da jeg tog derind! Så skuffet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar