tirsdag den 28. februar 2012

Hej læsere....

I dag har været en blandet dag men lige nu synes jeg bare at den har været dårlig. I weekend, var det første gang, at jeg blev jaloux.... Jeg er over hoved ikke stolt af at indrømme det, men i dag fandt jeg ud af (fordi vi havde besøg af psykiatri fonden) at det er en hel normal ting og det er noget alle kommer ud for på et tidspunkt i deres liv.
Jeg har normalt rigtig svært ved at snakke om det, men jeg sagde det over telefonene for så ved jeg at jeg ikke begynder at tude... Men føler en smule at det ikke blev taget seriøst det jeg sagde så nu lader jeg det bare være og så må jeg bare forsætte med at være jaloux når der nu ikke er ønske om at rette op på det, men sådan må det bare være nu....

I går var jeg til tandlægen og fik lavet min rodbehandling færdig efter 5 måneder hvor jeg kun har kunne tykke i højre siden. Så det er mega dejligt! Så fik jeg også lige taget tryk til en ny bøjle, efter som at jeg jeg ikke kunne bruge den anden mere. Jeg har ikke haft den anden på siden jul fordi den skubbede til den (ikke færdige) rodbehandling og jeg fik så slem hovedpine af det. Så den fik jeg så hentet i dag.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste men jeg tror jeg tager solbriller med i skole i morgen, for solen var godt nok skarp i dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar