torsdag den 16. februar 2012

Hej læsere!!!

I dag var jeg i Lyngby Centret med min mor. Jeg var i Søstrene Grene og købe sort og hvid maling og nogle pensler. Jeg har et lærrede og det skal blive til noget flot, ved bare ikke helt hvad det skal være endnu, men når jeg bliver færdig skal jeg nok vise jer det.

Vi fandt en butik der hedder "Kig Ind". Der er godt nok lidt dyrt, men fuck noget lækkert tøj!


Jeg så den uden for butikken (jakken) og elskede den!!
cirka 3200 kr.


Så så jeg den her længere nede i butikken. Stillig men så desværre ikke prisen.



Denne jakke havde en lækker talje, fulgte numsen og bøjede ind igen lidt over knæene.
Har også noget krøl agttigt i kraven.
Ikke ligefrem en vinter jakke men super lækker.
Jeg så det som om den kostede den cirka 2700.
Min mor så det som 2100-2200.
Jeg ved ikke hvad den rigtige pris er.


Som i kan se lidt på billedet oven over, så ser mit hår lidt sjovt ud. Nogle så det måske da der var et billede på Facebook (det er der ikke mere) men nu kan i se det rigtigt. Jeg prøvede at afblege det men lavede den klassiske fejl som mange andre, og i kan se den her. 



Nu har jeg gået med det siden i mandags og ja det ser underligt ud men tror faktisk på en måde jeg kan lide det. Nogen synes måske det er lidt underligt, og det kommer også til at se sådan her ud indtil næste måned hvor min mor hun tager mig til frisøren.

Tak fordi du læster med, men hvis du ikke allerede er det kan du så ikke lige sætte dig som fast læser? Det ville betyde utrolig meget for mig :D

Love You All <3 Peace out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar