onsdag den 18. april 2012


Hej alle mine dejlige læser!!

Jeg vil lige starte med at sige at jeg sætter stor pris på at i læser med og at jeg virkelig elsker jer for det! Selv om jeg ikke ved hvem mange er jer er, og at i ikke vil give jer til kende, så sætter jeg stor pris på at i følger med i mit liv selv om det er lidt nederen at læse med nogen gange. Jeg holder af jer af hele mit hjerte. Jeg er jo single, så nu tilhøre hele mit hjerte alle jer der ude!



Nå jeg har ikke skrevet i noget tid og det er jeg super ked af, men har ikke haft noget relevant at fortælle jer, medmindre i hele tiden vil høre om mine kedelige skoledage, og det er nok ikke så sjovt. 

Men om sagt har jeg ikke lavet så meget spændende. Men jeg sov hos en ven natten mellem mandag og tirsdag og det var ret hyggeligt. Og så var der heller ikke så langt til skole om morgenen. 

Så blev jeg også lige færdig med min "Tusmørke" bog i går, så nu er jeg ved at læse "Ny Måne" Men har kun nået at læse Prologen så er kun ved kap. 1. 

Men sad og så video'er fra andre piger der også laver ting med make-up og hår, og kom til at tænke på hvor tit jeg får at vide at jeg snart skal lægge en ny video ind, men jeg ved ikke hvad det er i vil se.. 
Så kunne ikke være nogle super dejlige mennesker, det er i jo i forvejen, men endnu endnu mere super dejlige og skrive en kommentar om hvad i gerne vil se? Indtil videre kan der godt være lidt med make-up men ikke så meget for jeg har stadig ikke nogen make-up palette så har ikke nogle gode øjenskygger endnu som jeg kan bruge. Men hvis i har et eller andet i gerne vil se eller vide, så smid lige en kommentar ind og skriv til mig hvad i godt kunne tænke jer.

Love You All !! Peace Out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar