lørdag den 7. april 2012

Hej Læsere!!


Nå, men i dag har jeg ikke lavet så meget. Jeg har faktisk stort set lavet det sammen som i går, sovet og spist. Jeg tror ikke jeg er syg mere, jeg har hvert fald ikke ondt i maven mere så det er dejligt! Og så har jeg også fået et kæmpe påskeæg idag! -->

Jeg ved ikke om i har lagt mærke til det men det sidste dage har KANAL 5 vist Harry Potter filmen fra 1 og i aften viser de så nummer tre som jeg sidder og ser nu. Elsker Harry Potter filmene, for man lægger den normale verden bag sig, og slapper af og det er det jeg elsker ved filmene.

I morgen kommer jeg ikke til at skrive, desværre. Skal til ddja (Danish DeeJay Award), sammen med en ven, og jeg skal ikke betale en rød reje for det, så det er super fedt. Jeg kan godt anmelde den for jeg hvis det er noget i er interesseret i? (svar ja eller nej i en kommentar) Jeg glæder mig vildt meget, for der kommer så mange fed mennesker og optræder! Af dem jeg ved hvem er så kommer: Suspekt, Clara Sofie, Hampenberg & Brown Feat. Yepha, Niklas, Kidd, Svenstrup & Vendelboe Feat. Nadia Malm, Clemens, Stanley Most, PULS, Ida Corr, Xander, Sisse Marie og mange andre.. Jeg glæder mig som et lille barn!! Det bliver så fedt!

Så har jeg også lige den nye del af mit værelse. SOM STADIG IKKE ER BLEVET FÆRDIG! Det er til at blive sindsyg over! Jeg kan ikke engang sætte min nye seng op endnu for vægen er ikke færdig før i morgen, og i morgen nat er jeg ikke hjemme så jeg kommer først til at sove på den på mandag :-( så nu skal jeg bare vente...

Og som i kan se er jeg næsten oppe på 4000 sidevisninger!! Læser nummer 4000, skriv lige til mig jeg vil godt vide hvem du er :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar