tirsdag den 10. april 2012

Hej læsere!!!

Nå men nu sidder jeg i toget på vej hjem fra Tivoli, så tænkte at jeg lige så godt kunne skrive til jer når jeg nu alligevel ikke har andet at lave.

Men i søndags var jeg til DDJA og det var en oplavelse for livet, det er en aften jeg aldrig glemmer. Jeg stod aller forrest sammen med Silas og så nogle piger vi stod i kø med på vej ind. De hed Nickoline, Caroline og Ariena. Super søde piger (jeg lægger et billede ind på min facebook side når jeg kommer så i kan se det). Vi blev filmet ret meget og håber alle sammen på at vi kommer i tv den 27. april kl 22:30 på TV2 zulu (bare så i ved hvornår i (måske) kan se mig). Mandag tog jeg hjem igen og da jeg skulle i seng ville jeg oplave min mobil. Men min oplader lå hjemme hos Silas, så havde næsten ikke noget strøm på. Trist og stressende!
I dag måtte min mor vægge (jeg har aldrig fundet ud af hvordan man staver det rigtigt!) mig fordi jeg blev nød til at slukke min mobil så den havde strøm. Men hun glemte at vække til tiden, så der gik en halv time ekstra før jeg blev vægget. Så hun kørte mig til stationen så jeg kunne nå det. Men de var ikk færdig med deres spor arbejde mellem Hellerup og Kbh så togene kørte senere + at de også lige stoppede på alle stop så vi kom for sent på grund af DSB. Mega irriterende! Efter skole (kl 15) tog jeg direkte til Herlev for at hente min oplader. Hjem med toget og smide min taske og skifte til varmere overtøj. Til stationen igen og til Tivoli. Jeg var der først 19:10 fordi jeg lige skulle til Herlev først og vente tider og alt det der lort! Men så mødes jeg med en ven der inde (som havde inviteret mig med, gratis). Det var mega hyggeligt og nu sidder jeg så i toget på vej til min mors arbejde, når hun så har fri køre jeg med hjem. Jeg er helt død i alle mine musklerne men det var sgu det vær :)

Love you All!! Peace out!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar