søndag den 15. april 2012

Hej læsere!

Nå men onsdag skulle jeg så til lægen, og spørge om en masse ting jeg havde skrevet ned på en seddel så jeg ikke glemte noget.
Jeg har problemer med min mave, og det kom vi så frem til havde noget med min kost at gøre, så min læge sagde at jeg skal spise 3 hovedmåltider og to mellem måltider men det er ret svært når man ikke sådan er sulten .. Jeg får tørre hænder hvergang jeg vasker hænder, der fik jeg at vide at det kunne være jeg ikke kunne tåle sæben, så jeg skulle bare have en håndcreme med i skole hverdag og når jeg tager andre steder hen. Jeg fik også spurgt til mine ømme led og fik at vide at jeg nok var hypermobil, men skulle komme igen torsdag og få taget en blodprøve for at være sikker på at der ikke var noget andet.
Så skal det altså lige siges at jeg har normalt meget slem nålefobi. Men det gik faktisk meget godt, jeg kom ind og ligge og hun stak nålen i, jeg var lige ved at tude men gjorde det ikke, er ret stolt af mig selv. Jeg kom til at knytte min hånd indtil hun skulle fylde det sidste glas hun sagde "hvis du ikke snart slapper af i hånden så kan jeg ikke tappe dit blod" begyndte lidt at grine, for hun fik det til at lyde som om hun ville taget alle 5 liter :D
Nu har jeg så bare lig fået et vildt nederen og stort blåt mærke :(

Fredag havde vi hygge dag i klassen. Vi skulle op til frisørenes grundforløb og være deres modeller! Det var vildt dejligt at blive forkælet!
Vi kunne få:
vasket hår,
ordnet hår,
plukked og farvet øjenbryn
og farvet øjenvipper.

Jeg fik næsten det hele, det eneste jeg ikke fik var at få farvet øjenbryn for det passer til min hårfarve som de ser ud nu.
Det var mit hårs færdige resultat! Det var rigtig flot så længe det nu holde og jeg siger tusind tak til Mia for at ordne det så fedt :D

Fredag aften ringede min veninde hjemme fra, sjovt nok også en Mia, og sagde at jeg SKULLE med til fest så jeg tog med vi var kun 5 og jeg skulle allerede være hjemme klokken 2, jeg ville gerne blive, men af hvad jeg var med til synes jeg det var super hyggeligt!

I dag har jeg ikke rigtig lavet helt så meget. Jeg har læst lidt i min Tusmørke bog, og hvis i har set filmen, så har jeg læst indtil første gang de møder Laurent, James og Victoria :D Jeg er snart færdig og glæder mig til at gå i gange men Ny Måne, og når jeg har læst den er jeg færdig med dem alle!

Så har jeg fundet noget tøj jeg synes der er ret nice :D
Meget sød 

Jeg vil så gerne have den her!
Nå ja så er jeg næsten færdig med at spise mit kæmpe påske æg, med lidt hjælp fra min mor :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar