mandag den 2. april 2012

Hej læsere!!

Så i går havde jeg fødselsdag! Ja, jeg blev 17år, er lidt skuffet, for mange af mine venner er 1 til 2 år ældre end mig! Men det har de det fint med, og hvis der er et sted jeg ikke kan komme ind når vi skal være samme, så laver vi bare noget andet eller taget et andet sted hen, så det er rigtig dejligt!

I går Tog mig og min mor til Hillerød centeret for at se den  nye Bilka, men da vi var kommet 20 meter ind gav vi op og gik igen. Der var intet plads til at komme rundt og det rodede ret så meget. Så vi gik i Sparkz og jeg fik for 1700 kroner tøj, er der stemning for billeder af det?? (skriv en kommentar neden under). Så tog vi til IKEA i Gentofte. Vi havde fundet den seng jeg skulle have
Så vi gik til kassen og fandt ud af at min mors Visa kort var væk?! Så vi måtte gå uden noget, og vi havde ikke engang penge til aftensmad. Vi tror vi ved hvor hun tabte det mn vi tog bare hjem og spærrede det og overførte penge til mit kort og en anden konto. Jeg fik så ikke min seng og det her fantastiske nye makeup bord:
Men det skal vi hen og købe i morgen tidlig :D Så får jeg også besøg i morgen omkring kl 12, og det glæder jeg mig også ret meget til :D

Nu sidder jeg bare og ser "Casper meets Wendy" som jeg ikke har set siden jeg var 6 år gammel eller sådan noget! Det er sgu meget hyggelig og se og så med  2 dejlig Somersby som man har fået af mor :D


Elsker jer !!! Peace out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar