torsdag den 26. april 2012

Hej læsere!! <3

I må så meget undskyld jeg ikke har skrevet siden søndag! Det har ikke været min mening ikke at skriver for jeg elsker at skrive til jeg og se mine sidevisninger stige.

Men siden søndag aften, eller det begyndt allerede lørdag, men tog mig ikke så meget af det der, kom der et rygte ud der involverede mig og det skulle jeg lige have styr på. Nogle tror ikke på mig men det gider jeg ikke tage mig af, for hvis de ikke gør det, er de ikke nogle jeg kan stole på.. 

Nå men jeg har ikke lavet så meget på det sidste. Mandag aften lavede jeg mad med min mor og vi fik hjemmelavede frikadeller, brun sovs og kartofler. Det var super dejligt, for det er ikke så tit jeg får mad min mor (og jeg) ar lavet. Jeg får mest fra min mor arbejde fordi hun er tjener, ellers står den på fast-food.  

Tirsdag tog jeg tid ridning og sprang for første gang, på en hest der ikke normalt kan finde ud af det. Jeg sprang omkring 67 cm. Jeg er ret stolt og det var også min sidste ride time. 

Jeg ringer i dag og melder mig fra til ridning. Jeg orker det ikke rigtig mere. Jeg glæder mig ikke til at komme derned som jeg plejer. Og jeg bliver tit sur inden jeg skal hjem.

Senere i aften skal jeg til min først Cheerleader time, vi skal godt nok ikke lave så meget fordi vi skal have taget billeder i dag. Men jeg skal træne en smule. Jeg glæder mig vildt meget til at møde dem alle sammen og have det sjovt :D

Love You All!! Peace Out! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar