søndag den 29. april 2012

Hej læsere! <3

I går var jeg til privat time til cheerleading (min partner Anna, var der også så jeg kunne se hvor jeg skulle være i forhold til hende).
Jeg begyndte med at træne fra kl 10:45 og var hjemme omkring kl 12:30. Og da jeg kom hjem gik jeg i bad også lagde jeg mig til at sove, fordi jeg var så træt i min krop.
Om aftenen fik jeg at vide at mine veninder Kristine og Kim var i Helsingør, til en fest. Så jeg tog lige ned for at sige hej til mine piger. Det var dejligt at se dem igen. Love you girls!

I dag skulle jeg jo til min første kamp :D
Jeg tog der ned og var også med og jeg fik et vildt sus af det. Helsingør Bagblad tog vist også billeder af os som skal komme med en af de næste dage. 
Det var så fedt, jeg elskede hvert et sekund af det!
I skal bare sige til hvis i godt vil se det så kan jeg godt filme det til jer :D

Da sange vi danser til er:
Run The World - Beyoncé
Think About It - Melanie C
og 
Glemmer Dig Aldrig - Svenstrup & Vendelboe

Vi har små bider fra hver sang som vi danser til og den er ikke færdig endnu men jeg kan godt lide den.

Så har jeg også fået en sjov stol til mit værelse. Jeg vil kalde den en "Sort Terning" 

Og så her til aften var mig og min mor på Hai Yi, som ligger overfor Helsingør Station. Det er mit yndlings spise sted, og Vivaldi er nr. 2 :D
På Vej hjem fik mig og min mor et vildt grine flip og det startede bare med at den ene frøs og sagde lyde :D

Love You All! Peace Out! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar