søndag den 22. april 2012

Hej læsere!! <3

Nå, 
jeg ved godt at jeg ikke har skrevet i noget tid, så nu vil jeg lige opsummere hvad jeg har lavet siden sidst. 


Torsdag tog jeg hjem til min veninde Mie efter skole og spist hos hende og tog så hjem. På vej hjem fra skolen var der dejlig sol så vi lagde og ned og nød den. 


Fredag var jeg til fest hos en ven. Vi var 8 med mig selv. Det var ret hyggeligt og det ene problem der kom blev hurtigt løst.










Lørdag var jeg til gammel elevdag på Bindernæs Efterskole. Jeg så så mange som jeg har savnet og det var super fedt!

Så mange var der fra vores årgang!










Efter det tog jeg til BorderShop og købte stort ind med min mor! Vi var nogle stykker der ovre sammen. Vidst nok 9 hvis jeg altså husker rigtigt.
Da jeg kom hjem tog jeg direkte til fest igen. Vi startede 6 personer, men tre tog hjem halv 1 så vi var tre tilbage.

Jeg nåede lige at lave en sjov fletning på Mia.

















Og en fransk fletning i Benjamins hår :D
I dag har jeg ikke lavet andet end at sove ... så det er ikke så spændende..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar