søndag den 1. april 2012

Hej læsere!! <3

Nå i går var jeg jo sammen med min veninde Mie og vi tog i byen, det var lidt hyggeligt og så fandt jeg også lige ud af at min ridelærer Mia arbejder i baren der nede så det var meget sjovt :D Nå men mig og Mie måtte komme hjem igen når vi ville, hvor jeg normalt skal være hjemme kl 2 fordi jeg skal gå alene hjem, men fordi Mie var med skulle jeg ikke gå alene og så havde vi ikke fået noget tidspunkt som vi skulle være hjemme på. Men vi gik lidt over 3 fordi jeg var lidt træt, DJ'en spillede noget nederen musik, og så var der også lige nogle der synes at det var sjovt at smide noget i hovedet på Mie, så vi tog hjem. Vi kom ud og man kunne se det havde regnet, men det gjorde det ikke. Da vi kom væk fra gå gaden, begyndte det at hagle lidt og da vi kom op til det første busstoppested blev det meget voldsomt, så vi satte os ned og ventede lidt. Men efter 10 minutter ville vi ikke sidder der mere så jeg ringede til min mor kl 3:20 (det skal lige siges at hun sov) og spurgte om hun ville hente os, og det ville hun heldigvis godt :D Min mor kom ind for at spørge mig om alt muligt ligegyldigt i morges hvor jeg bare gerne ville sove, og så vågnede Mie også ville hun ikke have at jeg lagde mig til at sove, så dag hun tog hjem lagde jeg mig ned og sov lidt :P

Til jer der blogger, som ikke er på siden jeg skal skrive om nu, så synes godt om denne side, http://www.facebook.com/groups/277652685643482/ i får hjælp og feedback på jeres blog, og så er det super dejlig, og søde mennesker du sidder og skriver med og tit også får grinet (over computeren) med :D

Til jer der blogger, som et kæmpe ønske fra mig. Vil i ikke være søde at få Bloglovin'(.com) på jeres blogs så man kan følge jer for det er meget nemmere og federe. Det ville være dejligt hvis i vil kigge på det. Det er link til det hvis i klikker på Eiffel-tårnet i højre side :D

Nu er klokken over 00 og jeg har fødselsdag og det vil jeg nyde med mig selv til at starte med, så vi ses alle sammen! :D

Elsker jer!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar