fredag den 6. april 2012

Hej læsere!


Jeg syg så har ikke lavet andet end at sove og spise i dag. Men tænkte lige at jeg ville skrive lidt om alligevel.
Om Demi Lovato

Indtil i dag havde jeg glemt hende lidt for at være ærlig.. Men så så jeg MTV i dag og der viste de et program om hende, programmet hedder Stay Strong. Den kan ses her. Jeg blev meget rørt over at se den, mest fordi jeg ikke vidste at hun havde været alt det igennem. Sulte sig selv for at være perfekt, og bag efter straffe sig selv fordi det stadig ikke er godt nok. Jeg skal ikke sidde og lege hellig men det er for sygt hvad medier gør ved kendt. Det kan også sige til normale mennesker som dig og mig, hvis en kommer hen og kalder dig fed, så bliver du også ked af det. Det er det samme der skete for Demi, forskellen er bare at hun kom i behandling i en år, og kan stadig ikke spise mad uden at føle sig tyk og ulækker.. Det er trist at man skal have det sådan, men jeg ved hvordan hun har det, forskellen på Demi og mig er, hun sulter sig selv, jeg føler mig ikke sulten en hel dag, så spiser jeg lidt, og dagen efter føler jeg mit slet ikke mæt og bliver ved med at spise mere.. Det er svært.. Der er ikke rigtig nogen der lægger mærke til før det bliver voldsomt, og det er tit der det går galt.. Jeg har gjort det i omkring en måned nu, og det har resulteret i at jeg føler mig syg og har ondt i maven. Det gør ondt inden i, og mad er et slags problem for mig, og mange andre mennesker. Jeg overvejer lidt at spørge min læge til råds når jeg tager der hen på onsdag, for nu kan jeg ikke klare mere. Jeg ved ikke om der er andre der ude der har det som mig eller meget være, men vil bare sige til jer at i bliver nød til at snakke med nogle om det for det kan blive meget være end som så...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar