torsdag den 5. april 2012

Hej læsere!!

Nå jeg skal jo skrive for et bare dage nu. I må meget undskylde jeg ikke har skrevet men har ikke haft så meget tid.
Men hvert fald tirsdag morgen tog mig og min mor til IKEA og købte sengen og bordet som det er billeder af i et af mine tidligere indlæg.
Vi gik hen i den der kantine der er, også fik jeg Jordbær Cheesecake og en Mathilde kakao:

Kl. 13, samme dag, fik jeg besøg af en ven som sov her til onsdag. Jeg fik så også lige noget Ben & Jerry is. Num num :D

Onsdag aften tog jeg til klassefest med min gamle folkeskole klasse og det var dejligt at se dem alle sammen igen! Lille minde her, Oliver, der ligger på en underlig måde :P

I dag har jeg fået sat væg og så mit værelse bliver i to rum så jeg også får en slags stue :D
Så skal der sparkles og tappeseers i morgen også er vi færdig med mit værelse! Så skal jeg nok lave en vlog-rundtur hvis der er stemning for det??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar