søndag den 4. marts 2012

Hej læsere <3

Her i weekenden har jeg ikke lavet så meget.. Lørdag sov jeg til kl. 13 eller sådan noget... Jeg lavede ikke rigtig så meget, men jeg var i Kvickly og gjorde MIT LIVS BEDSTE KØB!! Jeg købte Twilight 1 og 2 på dansk for 25 kr stykket!!! Jeg havde aldrig troet at jeg ville få det til den pris. Så hvis der er nogen derude der gerne vil have dem så tag til Kvickly i Helsingør Prøvestenscenter. Alle bøgerne er sat ned til 25 kroner!

Når men senere gik jeg så amok med at tage billeder fordi det var mega godt vejr!

Omkring kl 18, satte jeg mig for at holde et Twilight-maraton! Jeg sad og så Twilight til klokken 2 om natten men fuck det var dejligt at få set alle filmene igennem :D

I dag har jeg ikke lavet i skid. Og for at det ikke skal være løgn har jeg stadig nattøj på. Slev om man ikke lan se det på det jeg skriver her nu så har det været en rigtig dårlig weekend. Der er ikke nogen der har kunne være sammen, og jeg har været lidt oppe og skændes med nogle venner også sådan.

Her er der lige et spørgsmål: Vil i gerne hav at jeg laver en video der hedder "En dag i mit liv?" ?? (bare skriv ja i kommentaren hvis i vil se det, har gjort nu så alle kan skrive)


Love you all!! Peace out!!! <3

3 kommentarer: