tirsdag den 27. marts 2012

Hej læsere.. Undskyld jeg ikke har skrevet længe ...

Jeg vil starte med at sige ingen haters tak, for det er ikke så sjovt..
Jeg skriver om mit liv og hvis i synes jeg er for trist, så er det ikke eget bedre for mig med dum smarte kommentarer ... På forhånd mange tak. Elsker jeg sgu for at læse med <3

Nå men fredag efter skole tog jeg hjem og var der lidt, jeg pakkede mine ting, og tog hjem til min storebror som bor i Valby. Vi skulle i biografen om aftenen, og se "The Hunger Games" og den kom 100% anbefales!! Den har stort set alle temaerne i en film! Den er vildt god og så er Liam fra "The Last Song" også med i den :D
Da vi tog toget hjem kl. 00:40, kørte vi fra Dybbølsbro til Valby med C toget. Men da vi kommer til Enghave og kigger ud,fordi jeg tænkte på at det kunne være fedt at tage hjem til en af mine venner dagen efter (lørdag aften), samtidig med at jeg kigger ud mod perronen køre vi forbi en dreng med en "high school" jakke i hvid og blå, som sidden med en rød mobil i hånden og en pose flasker.. Jeg vidste med det sammen hvem det var , det var Silas, jeg turde ikke gå ned til ham og sige hej, da han gik ind i toget men jeg skrev til ham at vi var i samme tog og da jeg stod af på Valby st. ringede han til mig.. Det var dejligt at høre hans stemme igen, vi snakkede også om at festen dagen efter hjemme hos vores fælles ven som han lige havde været hjemme hos, senere på aften skrev vi stadig sammen, men faldt ud af at vores ven ikke kunne holde noget fordi han skulle arbejde så jeg fik Silas til at holde noget, det ville han gerne og det gjorde vi så.. Jeg var ret nervøs men på vej der hen lørdag aften, mødte jeg endnu en af vores fælles venner PT og hans roomie, som også var på vej hjem til Silas så jeg gik sammen med dem der hen. Jeg mødte venner jeg ikke havde set siden december og fik også en ny veninde (som jeg forresten nok skal ordne pandehår på, på et tidspunkt). Jeg valgt at sove hos Silas, selv om det nok ikke var en særlig god idé, men det er jeg ret ligeglad med!
Jeg tog hjem dagen efter da han alligevel skulle afsted mod efterskolen ... Det var trist at sige farvel, for har på fornemmelsen at vi ikke ser hinanden i lang tid nu....
Han er allerede kommer videre, men jeg sidder stadig fast i mig selv ..

I går lavede jeg ikke så meget andet end at være i skole..
I dag som jeg over mig, har haft en lorte dag, for vil gerne have Silas med til en klassefest jeg skal til med dem fra min folkeskole, men han er ikke rigtig til at overtale ... Jeg kom også til at kigge på hans billede og jeg begyndte at tude.. men folk begyndte at stirre så jeg kig uden for, for at være alene..

Der er kun en lige nu der kan få mig til at smile.. jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre uden ham!

Ses alle sammen, i må meget gerne lige skrive en kommentar og stemme lige nedenfor :)

5 kommentarer:

  1. Nu skriver jeg kun for at finde ud af en enkelt "off-topic" ting... Hvad er meningen med en blok? Altså hvad får du ud af det? Hvad får vi ud af det? Er det for at tjene penge på reklamer (hvis man var lige så heldig som Fie Laursen)? Er det en slags dagbog for folk? Eller er det simpelthen for at hjælpe andre (kan godt se dette ikke er formålet med din blog, men nogle laver blogs omkring teknik, biler osv.)?


    Håber på et svar ;)


    The Anonymos

    SvarSlet
    Svar
    1. Tag en slap-af pille og fis af med dine håbløse spørgsmål. Møs ;*

      Slet
    2. Ps. Det staves blog og ikke blok.
      Bum bum, så lærte du noget nyt i dag ;)

      Slet
    3. jeg gør det af lyst og jeg får ikke noget ud af det men der er der nogle gange nogle andre der gør.

      og tak til mit forsvar :P

      Slet
    4. Du skriver på en blok.
      En blog er en anden ting xD bums

      Slet