mandag den 19. marts 2012

Hej læsere!!


I dag skulle jeg møde klokken 11:50, fordi der var eksamen i vores lokale i morges.. Jeg har ikke lavet noget der er hver at skrive. Men til gengæld har jeg meget at skrive om mit næste emne!

Dag 8 uden Silas ...
Det er ved at blive lidt hårdt igen ... Jeg savner ham og jeg skriver til ham hver dag, flere gange om dagen.. Men han elsker mig jo ikke mere, så han svare lidt mere ligeglad.. Det er vel også forståeligt nok, efter som at vi ikke er sammen mere og at han sikker også gerne vil lidt videre.. Men det gør vel stadig lidt ondt inden i... Jeg ville da 100% heller have at han skriver sådan som han skrev lige da vi lærte hinanden at kende..
Jeg er nærmest nervøs når jeg skriver til ham, og det meste af tiden aner jeg ikke hvad jeg skal skrive.. På det sidste har det bare været beskeder som "hvad laver du?" og sådan nogle nederen ting.. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive mere, selvom det ikke burde være så svært.. Jeg elsker ham stadig for meget til at give slip og håber nok også at han måske finder ud af at han begik en fejl og at han stadig elsker mig... Det er nok mest ønsketænkning .. Men det ville være så dejligt hvis det skete! <3

Avril Lavigne - Wish You Were Here

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar