torsdag den 22. marts 2012

Hej læsere!!

Undskyld jeg skriver så sendt men kan ikke sove og kom lige i tanke om at jeg ikke har skrevet noget til i går.

Jeg havde en rigtig dårlig dag tirsdag og det er også derfor jeg ikke skrev fordi jeg var i så dårligt humør.

Jeg havde ondt i anklen fordi en eller anden idiot synes at han skulle skubbe mig i toget. Så havde min computer haft problemer hele dagen (den nye som jeg fik af skolen samme dag) så jeg kunne ikke lave min opgave plus min gruppe blev splittet fra 5 til 2 personer. Og det var jeg ret sur over. Så missede jeg min bus da jeg skulle til ridning. Så tog jeg hen for at finde en anden bus. Mens jeg ventede på den tabte jeg min ridehjelm så nu må jeg ikke bruge den mere. Og da bussen kom kørte den åbenbart ikke hele vejen så jeg kørte ned til byen for at vente på en bus der køre hjem igen ... Tilsidst ville jeg bare have at dagen stoppede så jeg kunne kom videre til en bedre dag!!

Men i dag virkede min computer ikke igen og den bliver først lavet igen når jeg kommer i skole. Så hele dagen har jeg brugt på at skrive i hånden! Efter skole fik jeg farverig hår sort igen inde hos skolepraktikken, hvilket jeg er rigtig glad for, for det har jeg savnet utrolig meget!
Så har jeg også været på besøg men min gamle fritidsklub som nu bare er klub. Alle de gamle petergoger (jeg aner ikke om det er stavet rigtigt) er der stadig. Der var kun tre af de gamle som ikke var der mere. Det var dejligt at se dem alle igen. Det er næsten 10 år siden jeg startede der nede så mange af dem har kendt mig over halvdelen af mit liv! Så har jeg ikke lavet så meget andet i dag :)

Vil i være søde at stemme ude til højre? Så er i super dejlige!
Elsker jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar