mandag den 19. marts 2012

Hej læsere!!

Undskyld jeg ikke skrev i går og først skriver så sendt..
Hvert fald, fredag tog til hygge fest hos min venindes Mias kæreste og så var der også to andre drenge. Det var ret dejligt at komme ud, og dejligt at se Mia igen. Jeg havde ikke set hende siden 2008 eller sådan noget så det var dejligt at se hende igen! Jeg kom først hjem kl. 05:00 om morgenen så jeg sov til kl 15:00 lørdag morgen.

Min mor og mig havde aftalt at vi skulle være sammen med min store bror lørdag men min storebror skulle hjem til min onkel men så blev vi så inviteret med der hjem. Min onkel bor i samme by som Silas og jeg vidste at have var hjemme, så jeg spurgte Silas og jeg måtte komme der hjem og sige hej og så også lige sige tillykke til hans lillebror (de havde lige holdt familie fødselsdag for ham da jeg kom, men alle de andre var desværre allerede taget hjem). Det måtte jeg heldigvis gerne så min mor satte mig af på vejen. Hun sagde at jeg skulle komme ned til min onkel efter en time og det passede mig egentlig meget godt.

Jeg kom ind og sagde hej til alle. De sad og så en eller anden film så jeg kom bare og så med. Jeg fik noget kage og så skulle jeg gå igen. Hans mor sagde at han kunne tage med mig og vise mig vej for så kunne han også lige gå med deres hund Diva. Inden vi gik afsted sange hans mor noget til mig der gjorde mig så glad at jeg var ved at tude! "Hvis du en dag er i nærheden så skriver du bare, lige meget om "ham den tykke" er der eller ej, så kan du bare kigge ind" Jeg blev så glad at det ikke kan beskrives. Jeg elsker hans familie så meget. De er min anden familie, så det blev jeg mega glad for.

Silas fulgte mig så hele vejen selv om han viste mig det forkerte sted hen, selvom jeg sagde at vi var gået for langt. Min bror ringede og måtter komme og hente os... Lidt pinligt. Men jeg havde da taget den trøje med jeg havde fået af Silas (en af hans egne gamle trøjer) som jeg lod ligge den weekend vi slog op, men bestemte mig for at jeg gerne ville have den med alligevel, så den havde jeg taget med mig hjem :)

I dag har jeg ikke lavet en skid. Jeg har sovet længe, spillet PS2, set film og spist :D

Elsker jer sgu meget for at følge med i mit liv! Jeg har rundet de 3000 og det her er kun indlæg nummer 61!!
I er sgu dejligt alle sammen og sætter virkelig pris på jer alle!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar