tirsdag den 13. marts 2012

Når ja! Jeg var lige ved at glemme det! Jeg glæder mig til i morgen, for jeg har fået lov til at få en prøve time på NØR (nygård ridecenter) fordi jeg ikke har været det længe fordi jeg har været lidt bange for at komme op på en hest i gennem efter en ulykke jeg havde i november. Og jeg har ikke været det siden. Så da jeg ringede i torsdags for at melde mig fra, (hun vidste godt hvad der skete i november for hun var der) tilbød hun at jeg kunne få en prøve time hos den søde ridelærer Mia, for ikke at have en dårlig sidste ridetur. Jeg sagde så ja tak og skal ud og ride i morgen. Jeg har ikk redet i 4 måneder nu og savner det ret meget, men er også ret nervøs. Men efter som at det er Mias hold føler jeg mig i trykke hænder!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar