tirsdag den 13. marts 2012

Hej læsere!!! <3

Nå men i dag har jeg fået lavet mit ønskede pandehår, men er lidt i tvivl om hvor vidt hun kunne finde ud af at klippe hende der gjorde det for det er lidt skævt. Men det må jeg bare klippe til en af de næste dage.





 Efter skole tog Mie med mig hjem, og med mig til min første ride time i 4 måneder. Jeg var ret nervøs men glædede mig rigtig meget! Da jeg kom der ud og op på hesten kunne jeg mærke hvor meget jeg havde savnet det! Det var dejligt, jeg gjorde det hele uden at tøve. Det var så afslappende (mentalt, fysisk var det så hårdt!).
Mie tog lige nogle billede af mig og Ophalia (hoppen jeg red på i dag)




 P.S. Mig og Mie fandt ud af at man kan købe JOLLY COLA "sig Jolly til din cola" i Nygård Kebab og Grill.






























Dag 2 uden Silas:
I går var det som om jeg havde været single altid, men i dag stoppede drømmen...
Jeg snakkede med min engelsk lærer, og vi kom ind på emnet. Drømmen stoppede og jeg kom i tanke om alt ved ham... jeg kunne ikke lade være, jeg kunne mærke klumpen i halsen lige inden man begynder at tude... Lidt efter gik jeg ud på toilettet for at græde ud... Jeg havde ikke regnet med at det ville være så svært at give slip.. Jeg troede alle tårene var ude men jeg tog åbenbart fejl. Der går nok lidt længere tid før jeg kan tage mig sammen til at tænke på noget andet... Han vil altid være i mit hjerte, lige meget hvor lang tid der går ... Jeg savner ham meget .. og det gør ret ondt inden i ... Jeg håber snart det bliver bedre, for hvis det forsætter sådan her, kan jeg ikke klare mere .....

1 kommentar: