onsdag den 14. marts 2012

Hej læsere...

Nårh ... Dagen i dag har ikke lige frem være en god dag.. Dagens højdepunkt var at jeg havde kage med til klassen time og en fra klassen også havde det fordi han havde fødselsdag i lørdags. Tillykke med det!
Jeg har ikke haft en sjov dag. Jeg har siddet med musik i ørene og læste i min bog ..
"Når det skærer i hjertet - tæt på cutting"

Jeg lavede ikke så meget da jeg kom hjem, men fandt ud af at jeg måske allerede får min mobil tilbage fra reparation i morgen eller fredag, det bliver dejligt.

Så fandt jeg også en bog inden i stuen, som jeg kiggede lidt underligt på. Bare læs titlen så ved i hvorfor jeg kiggede lidt skævt på den!






















Dag 3 uden Silas.....
Det bliver ikke ligefrem letter for hver dag der går. Det bliver sgu bare hårdere.. Jeg savner ham.. meget.. Han blev lidt sur på mig i går aftes men det er blevet godt nu, det var bare en misforståelse (det er det eneste lortede der er ved sms'er, man ved ikke om folk er sur, triste eller glade når man får en sms).. Hele dagen har jeg tænkt på ham.. Der var ikke 30 minutter hvor han ikke var i mit hoved...
Piger jeg ved godt at i vil det bedste for mig og at det er derfor i skriver til mig og i starten var det dejligt men nu gør det, det en del værre når jeg bliver mindet om at vi ikke er sammen mere.. men bare giv mig nogle dage før i skriver til mig, så er i dejlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar