fredag den 30. marts 2012

Hej læsere!!

Jeg har haft en RIGTIG god dag i dag!

1. Jeg er allerede glad i forvejen, fordi der er en der bliver ved med at gøre mig glad :D

2. Vejret og himlen er super dejlig at se på!

3. Jeg er nået halvvejs i min bog (Tusmørke, har læst 3 + 4 men er lige gået i gang med 1'eren)

4. Jeg fik 10 i projekt opgave, hvilket jeg er F****** glad og stolt over (Tak for et fedt samarbejde Mie!)

5. Jeg skal for en gang skyld i byen, for første gang som single! Det bliver fedt ikke at skyld bekymre mig for at muligt hele tiden. Og så er det er også er det også 5 måneder siden jeg var i byen sidste. Og så fordi jeg har fødselsdag på søndag, kan jeg komme gratis ind med en gæst, så selvfølgelig skal den dejlige Mie med!

6. Mie kommer snart hjem til mig, så skal der drikkes lidt og så skal vi gøre os klar og have det f****** fedt!!

Så snakkede jeg også lige med den søde MIA i går på vej hjem i toget og vi har lavet en aftale om at vi skal være sammen i dag hvor vi skal holde Twilight-maraton, fordi hun ikke har set nogen af filmene?! Jeg bliver nød til at se dem med hende og efter som at jeg har dem alle sammen så skal de ses! Samtidig skal jeg også lave lyse striber i hendes hår, og det glæder jeg mig til! Jeg har ikke prøvet det før men har set det så mange gange så nu vil jeg gerne selv prøve det og det må jeg på Mia, super dejligt <3

Love you all!! Peace out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar