mandag den 12. marts 2012

Hej læsere!!

I dag har jeg valgt at tage en fridag, fra alt, og bare tænke lidt på mig selv. Så da jeg stod op i morges tog mig og min mor i Prøvestens centret. Vi var i Tæppeland fordi jeg skal have ordnet mit værelse så jeg også får en slags "stue" så jeg skal have ny dobbelt seng som skal ud på altanen og stå (der er mange der mener at en altan er udendørs men hvor jeg bor er der altan også terrasse som er udenfor) og så skal mit nuværende værelse blive til min egen lille stue :D Så jeg skal have et nyt tæppe til at træde ud på om morgenen, så det skal helst være dejlig blødt! Bag efter tog vi Kvickly og købte hårfarve for jeg var ved at blive ret så træt af det grimme hår!!. Jer der har set det ved godt hvad jeg snakker om. Jeg købte den her:

Den er mørkere i mit hår end den er på pakken, men i morgen kl 9 (skal først møde i skole kl 11:50) skal jeg ind og have pandehår, på min skole.
Taget da jeg gik på BE, skal have noget lignende det pandehår igen!

Jeg vil ikke være mit gamle jeg mere. Jeg vil starte på en ny måde, en sundere måde for mig, jeg har været sammen med den samme dreng i næsten 1½ år og har bundet mig til ham, mit gamle jeg er alt for knyttet til ham, og for at gøre det lettere for mig selv må jeg give slip på mere end en måde!

Håber det bliver godt! Og håber i kan lide det!

Kommenter om i synes det er en god ide, og husk at "RATE" mit indlæg! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar